Sale Kits Test Maggrav Home Contact

Would you like to make

your own MaGrav system?


Maybe we can help you!

UPORABA PIŠKOTKOV

Spletna stran www.dva.si piškotkov ne uporablja, razen tistih, ki so potrebni za delovanje spletne trgovine.

S piškotki vas osebno ne identificiramo.

KAJ SO PIŠKOTKI?

Piškotki so manjše besedilne datoteke, običajno iz črk in številk, katere obiskano spletno mesto shrani v napravo (računalnik, mobilnik, tablica itd.) z namenom prepoznavanja teh naprav. Shranjevanje piškotkov je pod nadzorom brskalnika – glejte spodaj: nadzor nad piškotki.

ZAKAJ SPLETNA STRAN POTREBUJE PIŠKOTKE?

Glavni namen piškotka je, da  spletnemu strežniku omogoči, da uporabniku predstavi prilagojene spletne strani, ki omogočajo, da je doživetje ob obisku  spletne strani bolj osebno in da se bolje odziva na posamezne uporabnikove potrebe. Interakcija med uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je uporabniku ob ponovnem obisku prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa je tako bolj učinkovito in prijetno.

ZAKAJ  SPLETNA STRAN UPORABLJA PIŠKOTKE?

Piškotki so pomembno sredstvo za ohranjanje sveže in primerne vsebine, ki je v skladu z interesi in preferencami posameznega spletnega uporabnika. Razlogi za uporabo piškotkov izhajajo iz njihovih lastnosti, ena izmed njih je shranjevanja podatkov o stanju posamezne spletne strani), piškotki pomagajo pri izvajanju raznih spletnih storitev (spletne trgovine), pomagajo pri zbiranju raznih statistik, saj se le z njimi lahko spremlja pogostost obiskovanja določene spletne strani. S pomočjo piškotkov lahko upravljavec spletne strani oceni učinkovitost zasnove svoje spletne strani, kot tudi ustreznost vrste in števila oglasov, ki jih ponujajo tretji uporabnikom na njegovi spletni strani.

KATERE PIŠKOTKE NAŠA STRAN UPORABLJA?

    

1  -  ?  http://chs03.cookie-script.com/s/b0a000bbda59ee95011c8ec6...


NADZOR NAD PIŠKOTKI ali KAKO LAHKO O(NE)MOGOČITE PIŠKOTKE?

Če želite spremeniti način uporabe piškotkov v brskalniku, vključno z blokiranjem ali izbrisom, lahko to storite z ustrezno spremembo nastavitev brskalnika. Podrobnejša navodila so predstavljena v nadaljevanju.

Google Chrome

1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Nastavitve«.

2. Kliknite »Prikaži dodatne nastavitve«, se pomaknite do razdelka »Zasebnost« in kliknite gumb »Nastavitve vsebine«.

3. Izberite »Dovoli nastavljanje lokalnih podatkov«.

Microsoft Internet Explorer 6.0, 7.0, 8.0, 9.0

1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Internetne možnosti«, nato kliknite zavihek »Zasebnost«.

2. Preverite, da je raven vaše zasebnosti nastavljena na srednjo ali manj, kar bo omogočilo uporabo piškotkov v vašem brskalniku.

3. Nastavitev nad srednjo ravnijo bo onemogočila uporabo piškotkov.

Mozilla Firefox

1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Možnosti«. >

2. Nato izberite ikono »Zasebnost«. >

3. Kliknite »Piškotki« in izberite možnost »Dovoli stranem, da ustvarijo piškote«.

Safari

1. Kliknite ikono zobnika na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«.

2. Kliknite »Zasebnost«, nato označite možnost »Onemogoči uporabo piškotkov tretjih oseb in oglaševalnih piškotkov«.

3. Kliknite »Shrani«.

Kako upravljati piškotke na računalniku Mac

Če želite omogočiti piškotke naše spletne strani, sledite spodnjim korakom.

Microsoft Internet Explorer 5.0 on OSX

1. Kliknite »Explorer« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«.

2. Pomaknite se navzdol do »Piškotki« v razdelku »Prejete datoteke«.

3. Izberite možnost »Nikoli ne vprašaj«.

Safari on OSX

1. Kliknite »Safari« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«.

2. Kliknite »Zasebnost« in nato »Omogoči uporabo piškotkov«.

3. Izberite »Samo na obiskanih straneh«.

Mozilla and Netscape on OSX

1. Kliknite »Mozilla« ali »Netscape« na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«.

2. Pomaknite se navzdol do »Piškotki« v razdelku »Zasebnost in varnost«.

3. Izberite »Dovoli piškotke samo za izvorno spletno stran«.

Opera

1. Kliknite »Meni« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Nastavitve«.

2. Nato izberite »Možnosti« in zavihek »Napredno«.

3. Izberite možnost »Omogoči uporabo piškotkov«.

 

PREBERITE SI VEČ O PIŠKOTKIH

Če želite vedeti več o piškotkih, obiščite katero od naslednjih strani:

http://www.allaboutcookies.org

www.piskotki.net

UPRAVLJAVEC

To spletno stran upravlja Društvo Modri planet, Metava 59 b, 2229 Malečnik, Slovenija.

Izjava o varovanju osebnih podatkov

Društvo Modri planet, ki upravlja to spletno mesto (upravljalec), se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je društvo zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.

Upravljalec zbira naslednje podatke uporabnikov:


1. ime in priimek
2. naslov in kraj bivanja
3. naslov za pošiljanje pošte

4. naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
5. ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino


Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel ne odgovarjamo.


Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih upravljalec spletne strani zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.




SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE PRODAJALNE

MODRI PLANET  (www.dva.si),

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne Modri planet so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

 

Opredelitev pojmov

1. ponudnik je Spletna trgovina Modri planet

2. uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini

3. spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

 

Prijava

Ob vstopu oz. obisku spletne trgovine Modri planet registracija ni potrebna. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne Modri planet  (www.dva.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po prodajnimi storitvami in garancijami)

4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)

5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške dostave

7. način plačila in dostave

8. časovno veljavnost ponudbe

9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Postopek nakupa


Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 2 delovna dni ponudnik o tem obvesti kupca.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (poštnine). Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

 

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem ali elektronskem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi, s kartico, ali po predračunu.


Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-2 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

 

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

 

Poštnina

Cena dostave se zaračuna po ceniku, ki je naveden na spletni strani, glede na izbran način dostave.

 

Garancija

Vsi izdelki v naši ponudbi imajo najmanj 1 mesec garancije. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

 

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene v spletni trgovini so v evrih in NE vsebujejo DDV, ker nismo zavezanci za DDV. Vse cene so dokončne. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.


Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.


Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Marjan Vincetič s.p., Zg. Duplek 8č, 2241 Sp. Duplek.

 

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

1. jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila

2. pošiljatelj mora biti jasno razviden

3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne..

4. željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

 

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Ne-prevzem paketov

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka na pošti (15 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to šteje kot odstop od pogodbe.


 <<   Nazaj na prejšnjo stran

Contact


Društvo modri planet, Metava 59 b, 2229 Malečnik